Druh, rozsah a metóda vzdelávacích činností: | |
Forma výučby: | Prednáška / Cvičenie |
Rozsah výučby: | Týždenný: 1 / 2 - Za obdobie štúdia: 13 / 26 (odporúčaný, v hodinách) |
Metóda štúdia: | prezenčná |
Podmieňujúce a nadväzujúce predmety | |
Žiadne | |
Vyučujúci | |
Prednášajúci: | |
Cvičiaci: | |
Skúšajúci: | |
Garant: | |
PODMIENKY NA ABSOLVOVANIE PREDMETU | |
Podmienky na absolvovanie predmetu: Predmet je ukončený skúškou. V priebehu semestra študent spracuje a prezentuje na seminári seminárnu prácu. V priebehu skúškového obdobia sa realizuje vedomostný test a ústna skúška. Na získanie hodnotenia A musí študent získať najmenej 91 bodov, na získanie hodnotenia B najmenej 81 bodov, na získanie hodnotenia C najmenej 71 bodov, na získanie hodnotenia D najmenej 61 bodov, na získanie hodnotenia E najmenej 51 bodov. Študent, ktorý získa hodnotenie pod 51 bodov bude hodnotený známkou FX. Výsledné hodnotenie sa vypočíta zo súčtu týchto častí: 80% účasť na prednáškach a seminároch 20 bodov Aktívne vystúpenie na seminári 20 bodov Písomná skúška 30 bodov Ústna skúška 30 bodov Externé a dištančné štúdium je hodnotené písomnou skúškou a ústnou skúškou. | |
Výsledky vzdelávania | |
Absolvent predmetu dokáže efektívne komunikovať, rozlišovať problémy v komunikácii, viesť rozhovor a spracovať verejnú mienku |
|
Stručná osnova predmetu | |
Sociálna komunikácia a jej význam; Verbálna a neverbálna komunikácia; Problémy v komunikácii; Masmediálna komunikácia |
|
Sylabus predmetu | |
Sociálna komunikácia a jej význam; Zoznamovanie; Verbálna a neverbálna komunikácia; Jednosmerná a dvojsmerná komunikácia; Slovná zásoba; Výstavba komunikácie – brainstorming; Proxemika, posturika, kinetika, gestika, haptika, mimika, vizik;a Presvedčovanie; Efektívna komunikácia; Problémy v komunikácii; Konflikty; Rozhovor a jeho typy; Masmediálna komunikácia; Informačné útvary; Publicistické žánre; Rádio, TV, internet, reklama, bulvár; Verejná mienka; Manipulácia |
|
Odporúčaná literatúra | |
Herényiová, Martinčeková: Rozvoj komunikačných zručností, 2015, Paľa: Masmediálna komunikácia, 2010 |
|
Podmienky na absolvovanie predmetu | |
Priebežné hodnotenie: seminárna práca Podmienky na absolvovanie predmetu: Podmienky na absolvovanie predmetu: Predmet je ukončený skúškou. V priebehu semestra študent spracuje a prezentuje na seminári seminárnu prácu. V priebehu skúškového obdobia sa realizuje vedomostný test a ústna skúška. Na získanie hodnotenia A musí študent získať najmenej 91 bodov, na získanie hodnotenia B najmenej 81 bodov, na získanie hodnotenia C najmenej 71 bodov, na získanie hodnotenia D najmenej 61 bodov, na získanie hodnotenia E najmenej 51 bodov. Študent, ktorý získa hodnotenie pod 51 bodov bude hodnotený známkou FX. Výsledné hodnotenie sa vypočíta zo súčtu týchto častí: 80% účasť na prednáškach a seminároch 20 bodov Aktívne vystúpenie na seminári 20 bodov Písomná skúška 30 bodov Ústna skúška 30 bodov Externé a dištančné štúdium je hodnotené písomnou skúškou a ústnou skúškou. Záverečné hodnotenie: skúška/test
|
Hodnotenie predmetu | |||||
Celkový počet hodnotených študentov: 0 | |||||
A | B | C | D | E | FX |
0.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
Dátum poslednej zmeny: 23.03.2023 | |||||
Schválil: Garant Prof. MVDr. Jana Kottferová, PhD. |