doc. PaedDr. Renáta Orosová, PhD.

Dátum poslednej aktualizácie: 23. 10. 2023

I. Základné údaje
I.1 Priezvisko Orosová
I.2 Meno Renáta
I.3 Tituly doc. PaedDr. , PhD.
I.4 Rok narodenia 1975
I.5 Názov pracoviska Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
I.6 Adresa pracoviska Komenského 73, 041 81 Košice, Slovenská republika
I.7 Pracovné zaradenie docent
I.8 E-mailová adresa renata.orosova@upjs.sk
I.9 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl https://www.portalvs.sk/regzam/detail/15382
I.10 Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole veterinárske lekárstvo
I.11 ORCID iD 3 https://orcid.org/0000-0001-7975-956X
3 Nepovinná položka.

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast
II.a Názov vysokej školy alebo inštitúcie II.b Rok II.c Odbor a program
II.1 VŠ vzdelanie prvého stupňa
II.2 VŠ vzdelanie druhého stupňa Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta humanitných a prírodných vied 1998 Učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov, fyzika - technická výchova
II.3 VŠ vzdelanie tretieho stupňa Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta prírodných vied 2007 Teória vyučovania predmetov všeobecnovzdelávacej a odbornej povahy v špecializácii teória vyučovania technických odborných predmetov
II.4 Titul docent Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta 2021 Pedagogika
II.5 Titul profesor
II.6 Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania
III.a Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b Inštitúcia III.c Časové vymedzenie
docent Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky 2021 doteraz
odborný asistent Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky 2007 2021
odborný asistent Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Ústav filologických a sociálnych vied 2006 2007
odborný asistent Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav humanitných vied 2006 2006
učiteľ fyziky a technickej výchovy Základná škola s materskou školou Šarišské Michaľany 2000 2006
učiteľ fyziky a technickej výchovy Základná škola Šarišské Dravce 1998 2000

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
IV.a Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b Názov inštitúcie IV.c Rok
Rigorózna skúška v odbore učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov technická výchova Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta humanitných a prírodných vied 2000
Anglický jazyk Štátna jazyková škola v Prešove 1999

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a Názov profilového predmetu V.1.b Študijný program V.1.c Stupeň V.1.d Študijný odbor

V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku 4
V.2.a Študijný program V.2.b Stupeň V.2.d Študijný odbor
4 Podľa čl. 6 odsek 4 Štandardov pre študijný program.

V.3. Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.3.a Názov odboru habilitačného konania a inauguračného konania V.3.b Študijný odbor, ku ktorému je priradený

V.4. Prehľad vedených záverečných prác
V.4.a Bakalárske (prvý stupeň) V.4.b Diplomové (druhý stupeň) V.4.c Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.1 Počet aktuálne vedených prác 0 2 0
V.4.2 Počet obhájených prác 1 8 39

V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a Názov predmetu V.5.b Študijný program V.5.c Stupeň V.5.d Študijný odbor
Základy pedagogikyvzťah človek - zviera a jeho využitie v canisterapii a hipoterapii externá forma slovenský jazykprvýveterinárske lekárstvo

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
VI.1. Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a Celkovo VI.1.b Za posledných šesť rokov
VI.1.1 Počet výstupov tvorivej činnosti 148 65
VI.1.2 Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 9 9
VI.1.3 Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 92 32
VI.1.4 Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 18 14
VI.1.5 Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni 1 1

VI.2. Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti 5
1. Formative Evaluation in the Slovak Republic / Ganajová, Mária [Autor]; Orosová, Renáta [Autor]; Sotáková, Ivana [Autor]; International Technology, Education and Development Conference 2020, 14 [02.03.2020-04.03.2020, Valencia, Španielsko]. – [recenzované]. – WOS CC. In: INTED2020 Proceedings [elektronický dokument] : 14th International Technology, Education and Development Conference / Chova, Luis Goméz [Zostavovateľ, editor] ; López Martínez, Agustín [Zostavovateľ, editor] ; Candel Torres, Ignacio [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Valencia (Španielsko) : IATED, 2020. – (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). – ISBN 978-84-09-17939-8. – ISSN 2340-1079, s. 4730-4737 [online]
2. Rozvoj učiteľských kompetencií v praktickej profesijnej príprave učiteľov - odporúčania cvičných učiteľov / Orosová, Renáta [Autor]; Ganajová, Mária [Autor]; Stoffa, Ján [Recenzent] ; Stoffová, Veronika [Recenzent] ; Koprowska, Dorota [Recenzent]. In: Przygotowanie nauczycieli do nowych wyzwań edukacyjnych. Problemy współczesnej edukacji [textový dokument (print)] / Bojanowicz, Justyna [Zostavovateľ, editor] ; Ziębakowska-Cecot, Katarzyna [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Radom (Poľsko) : Wydawnictwo Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, 2018. – (Monografia ; Nr 221). – ISBN 978-83-7351-861-2. – ISSN 1642-5278, s. 230-238 [tlačená forma]
3. Mikrovyučovanie v pregraduálnej príprave učiteľov / Bajtoš, Ján [Autor]; Orosová, Renáta [Autor]. – 1. vyd. – Košice (Slovensko) : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2011. – 86 s. – ISBN 9788070979143
4. Experiential education in undergraduate teacher training and its influence on the classroom climate / Orosová Renáta [Autor], Klimková Andrea [Autor], 2016. - SCOPUS. In: Turkish Online Journal of Educational Technology, INTE 2016 – 7th International New Horizons in Education Conference, 13-15 July 2016, Vienna, Austria. - ISSN 1303-6521. - Volume 2016, Issue November Special Issue (2016), s. 989-996.
5. Prvky zážitkovej a dobrodružnej pedagogiky v práci triedneho učiteľa / Orosová, Renáta [Autor]. – 1 vyd. – Košice (Slovensko) : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2010. – 98 s. – ISBN 9788070978061
5 Maximálne päť najvýznamnejších výstupov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.3. Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov 6
1. Zážitková pedagogika v pregraduálnej príprave / Orosová, Renáta [Autor]; Honzíková, Jarmila [Recenzent] ; Portik, Milan [Recenzent]. – 1. vyd. – Košice (Slovensko) : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2020. – 128 s. – ISBN 978-80-8152-853-8
2. The relationship between professional reflection and burnout syndrome in secondary school teachers / Novocký, Michal [Autor] ; Orosová, Renáta [Autor]. – WOS CC. In: AD ALTA [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research = recenzovaný mezioborový vědecký časopis. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 9, č. 2 (2019), s. 251-260 [tlačená forma] [online]
3. Training of Future Chemistry Teachers in the Inquiry Based Teaching / Ganajová, Mária [Autor] ; Sotáková, Ivana [Autor] ; Orosová, Renáta [Autor] ; ICERI 2019, 12 [11.11.2019-13.11.2019, Seville, Španielsko]. – [recenzované] – WOS CC. In: ICERI2019 Proceedings [elektronický dokument] : 12th International conference of education, research and innovation / Gómez Chova, Luis [Zostavovateľ, editor] ; López Martínez, Agustín [Zostavovateľ, editor] ; Candel Torres, Ignacio [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Valencia (Španielsko) : IATED, 2019. – ISBN 978-84-09-14755-7. – ISSN 2340-1095, s. 6973-6982 [USB kľúč]
4. AFC : Influence of experiential education in pre-graduate training of teachers on the classroom climate - The conflicts / Orosová Renáta [Autor], Petríková Katarína [Autor], 2017. - SCOPUS. In: Turkish Online Journal of Educational Technology, - ISSN 1303-6521. - Volume 2017, Issue November Special Issue INTE, Pages 155 - 162.
5. ACB : Pregraduálna príprava učiteľov. Organizácia pedagogickej praxe na UPJŠ [elektronický zdroj] / Orosová Renáta [Autor], Boberová Zuzana [Autor], Ganajová Mária (Recenzent), Klimková Andrea (Recenzent). - 1. vyd. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2016. - 142 s., online. - ISBN 9788081524608. - Spôsob prístupu: http://unibook.upjs.sk.
6 Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.4. Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti 7
1. BAJTOŠ, J., & OROSOVÁ, R. (2011). Mikrovyučovanie v pregraduálnej príprave učiteľov. Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Ohlas: (2018) KMECOVA, Iveta. Educational Process and Motivation Factors of University Students and Its Analysis. In INNOVATION MANAGEMENT AND EDUCATION EXCELLENCE THROUGH VISION 2020, VOLS I -XI. 31st International-Business-Information-Management-Association Conference. Milan, Italy, 2018. S. 1815-1824.
2. OROSOVÁ, R., & KLIMKOVÁ, A. (2016). Experiential education in undergraduate teacher training and its influence on the classroom climate. In: Turkish Online Journal of Educational Technology. Volume 2016, Issue November Special Issue (2016), s. 989-996. SCOPUS Ohlas: (2018) KOSTURKOVA, M. et al. Critical thinking as an important part of the curriculum reform in Slovakia: Examining the phenomenon in the Slovak journals [Kritické myslenie ako dôležitá súčast kurikulárnej reformy na Slovensku: Skúmanie fenoménu v slovenskej časopiseckej literatúre]. In Orbis Scholae, 2018, vol. 12, no. 1, s. 1-24.
3. OROSOVÁ, R., GANAJOVÁ, M., SZARKA, K., & BABINČÁKOVÁ, M. (2019). Hodnotenie v prírodovedných predmetoch v podmienkach slovenského školstva. In: Scientia in educatione : the Scientific Journal for Science and Mathematics Educational Research : vědecký recenzovaný časopis pro oborové didaktiky přírodovědných předmětů a matematiky. Roč. 10, č. 1 (2019), s. 17-32. Ohlas: (2020) TRČKOVÁ, Kateřina - BUJOK, Petr. Komparace výsledků bádání na téma směsi. In Project-based education and other activating strategies in science education 17.. Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2020. ISBN 978-80-7603-155-5, S. 209-217.
4. KLIMKOVÁ, A., & OROSOVÁ, R. (2016). The education for sustainable development and teacher competencies for anthropocene. In: Turkish Online Journal of Educational Technology. Volume 2016, Issue December Special Issue (2016), s. 793-801. SCOPUS Ohlas: (2019) OLMOS-GOEZ, M.D. et al. Making Future Teachers More Aware of Issues Related to Sustainability: An Assessment of Best Practices. In Sustainability, 2019, roč. 11, č. 24, art. no. 7222.
5. OROSOVÁ, R., & PETRÍKOVÁ, K. (2017). Influence of experiential education in pre-graduate training of teachers on the classroom climate - The conflicts. In: Turkish Online Journal of Educational Technology. Vol. 2017, Issue November Special Issue. s. 155-162. SCOPUS Ohlas: (2019) FERENCOVA, J. et al. School culture in Slovakia from perspective of innovations of educational processes. In SCTCG, 2018. European proceedings of Social and Behavioral Science, vol. 58, s. 701-709.
7 Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov 8
1. NFP312010AFP1, Európsky sociálny fond - Operačný program ľudské zdroje. Názov projektu: Inovácia pedagogických praxí na UPJŠ zameraná na cielený rozvoj profesijných kompetencií budúcich učiteľov (IPPU). Obdobie realizácie projektu: 09/2020 – 08/2023. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ (expert pre inováciu pedagogických praxí). Stručná charakteristika projektu: Cieľom projektu je prispieť k skvalitneniu praktickej profesijnej prípravy študentov učiteľských študijných programov na UPJŠ v Košiciach. Pre dosiahnutie cieľa je potrebné efektívnejšie prepojiť vysokoškolskú prípravu študentov učiteľstva s praktickou výučbou realizovanou v rámci praxe v cvičných školách. Definovať rozsah a obsah portfólia praktických skúseností absolventa učiteľského štúdia, ktoré získa v rámci pedagogických praxí a implementovať portfólio v rámci inovácií výstupovej pedagogickej praxe. Pre pedagogických zamestnancov cvičných škôl vytvoriť podporné vzdelávacie materiály zamerané na implementáciu inovatívnych stratégií a metód vyučovania do vzdelávacieho procesu na cvičných školách. Odkaz (hyperlink) na projekt: https://www.upjs.sk/filozoficka-fakulta/katedra-pedagogiky/IPPU/.
2. KEGA 004UPJŠ-4/2020, Kultúrna a edukačná grantová agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Názov projektu: Tvorba, implementácia a overovanie efektívnosti digitálnej knižnice s nástrojmi formatívneho hodnotenia pre prírodovedné predmety, matematiku a informatiku na základnej škole. Obdobie realizácie projektu: 01/2020 - 12/2023. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Hlavným cieľom projektu je tvorba, implementácia, overovanie efektívnosti a finalizácia digitálnej knižnice s navrhnutými nástrojmi formatívneho hodnotenia pre vybrané tematické celky prírodovedných predmetov, matematiky a informatiky na základnej škole. Výsledkom projektu bude digitálna knižnica „Databáza nástrojov formatívneho hodnotenia pre prírodovedné predmety, matematiku a informatiku na základnej škole“, obsahujúca optimalizované nástroje formatívneho hodnotenia pre vybrané tematické celky uvedených predmetov. Odkaz (hyperlink) na projekt: https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/12595
3. VEGA 1/0265/17, Vedecká a edukačná agentúra MŠVVaŠ SR. Názov projektu: Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky. Obdobie realizácie projektu: 01/2017 - 12/2020. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Projekt bol zameraný na spracovanie nástrojov formatívneho hodnotenia zameraných na podporu porozumenia a vedeckých spôsobilostí. Nástroje formatívneho hodnotenia boli implementované do vzdelávania v prírodných vedách, matematike a informatike v rámci koncepcií orientovaných na aktívne žiacke učenie sa ako je bádateľsky orientovaná výučba a projektové vyučovanie. Pedagogickým výskumom bola zistená miera vplyvu spätnej väzby prostredníctvom nástrojov formatívneho hodnotenia na úroveň žiackeho porozumenia a vedeckých spôsobilostí, ako i progres rozvoja vybraných vedeckých spôsobilostí žiakov v rámci koncepcií orientovaných na aktívne žiacke poznávanie. Odkaz (hyperlink) na projekt: https://www.minedu.sk › data › files
4. VVGS-2020-1665, Vnútorný vedecký grantový systém UPJŠ. Názov projektu: Diagnostická kompetencia cvičného učiteľa ako reflexívneho praktika. Obdobie realizácie projektu: 11/2020 - 10/2021. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Projekt bol zameraný na inovácie a stratégie podpory rozvoja diagnostickej kompetencie cvičných učiteľov s dôrazom na rozšírenie možností diagnostikovania žiakov a vlastnej edukačnej činnosti. Špecifickosť projektu spočívala: 1) vo vytvorení platformy interdisciplinárneho prístupu k profesijnej praktickej príprave, nakoľko bol riešiteľský kolektív tvorený zástupcami zabezpečujúcimi pedagogický základ, humanitnú a prírodovednú oblasť praktickej profesijnej prípravy a 2) v bezprostrednom kontakte a prehĺbení vzájomnej spolupráce medzi vysokoškolskými učiteľmi praktickej profesijnej prípravy, cvičnými učiteľmi zo základných a stredných škôl a študentmi učiteľstva na UPJŠ. Odkaz (hyperlink) na projekt: https://www.upjs.sk/public/media/22355/uspesni_na_net_PCOV_od_2_11_2020.pdf
5. VVGS-2016-323, Vnútorný vedecký grantový systém UPJŠ. Názov projektu: Inovácie metód rozvoja sebareflexívnych kompetencií študentov učiteľstva v praktickej profesijnej príprave. Obdobie realizácie projektu: 03/2016 - 02/2017. Postavenie v projekte: zodpovedný riešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Projekt bol zameraný na inováciu profesijnej praktickej prípravy študentov učiteľstva v podmienkach vysokoškolskej výučby so zámerom primárne rozvíjať sebareflexívne kompetencie študentov učiteľstva. Projekt inovoval metódy rozvoja sebareflexívnych kompetencií študentov učiteľstva v profesijnej praktickej príprave, konkrétne sebareflexívny náčuv, sebareflexívne pozorovanie, sebareflexívny rozhovor. Špecifickosť projektu spočívala: 1) vo vytvorení platformy interdisciplinárneho prístupu k profesijnej praktickej príprave, pretože riešiteľský kolektív je tvorený zástupcami zabezpečujúcimi pedagogický základ, humanitnú a prírodovednú oblasť praktickej profesijnej prípravy a 2) v bezprostrednom kontakte a prehĺbení vzájomnej spolupráce medzi vysokoškolskými učiteľmi praktickej profesijnej prípravy, cvičnými učiteľmi základných a stredných škôl a študentmi učiteľstva na UPJŠ. Odkaz (hyperlink) na projekt: https://www.upjs.sk/public/media/13929/uspesni_PCOV.pdf
8 Maximálne päť najvýznamnejších projektov, ak je VUPCH prílohou žiadosti. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (v slovenskom aj anglickom jazyku), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností 9
VII.a Aktivita, funkcia VII.b Názov inštitúcie, grémia VII.c Časové vymedzenia pôsobenia
členka Etická komisia Filozofickej fakulty, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach 2016 doteraz
lektorka, organizátorka - Workshop pre cvičných učiteľov UPJŠ v Košiciach ZŠ a SŠ v Košickom a Prešovskom kraji (cvičné školy UPJŠ), učitelia základných a stredných škôl 2016 doteraz
vedúca kurzu - Kurz zážitkovej pedagogiky pre žiakov základnej školy Základná škola Šarišské Dravce, žiaci a triedny učiteľ 5.ročníka 2013 doteraz
lektorka, organizátorka - Metodický seminár pre cvičných učiteľov UPJŠ k náčuvovej pedagogickej praxi ZŠ a SŠ v Košiciach (cvičné školy UPJŠ), učitelia základných a stredných škôl 2012 doteraz
9 Napr. akademické funkcie, členstvá v redakčných radách a vo vedeckých, odborných a profesijných spoločnostiach.

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore
VIII.a Názov inštitúcie VIII.b Sídlo inštitúcie VIII.c Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita Ostrava 2019 2019 Erasmus
Centrum výzkumu , Fakulta humanitních stúdií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Zlín 2019 2019 Erasmus
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2018 2018 Erasmus
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2017 2017 Erasmus
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2016 2016 Erasmus
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2012 2012 Program celoživotného vzdelávania - ERASMUS
Daugavpils University Daugavpils, Litva 2011 2011 Program celoživotného vzdelávania - ERASMUS
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2011 2011 Program celoživotného vzdelávania - ERASMUS
Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita Plzeň 2010 2010 Program celoživotného vzdelávania - ERASMUS

IX. Iné relevantné skutočnosti 10
IX.a Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
Inovácia pedagogických praxí na UPJŠ zameraná na cielený rozvoj profesijných kompetencií budúcich učiteľov (IPPU). Grantová schéma: ESF - OPLZ Číslo projektu: NFP312010AFP1 Roky riešenia: 2020 - 2023 Pozícia: spoluriešiteľ (expert pre inováciu pedagogických praxí) Inovácie pre vedomostnú spoločnosť (IRES). Grantová schéma: ESF - OPV Číslo projektu: OPV-2011/1.2/03-SORO Roky riešenia: 2012 - 2015 Pozícia: spoluriešiteľ (tvorca IT nástroja) Vzdelávaním pedagogických zamestnancov k inklúzii marginalizovaných rómskych komunít. Grantová schéma: ESF - OPV Číslo projektu: OPV/24/2011 Roky riešenia: 2012 - 2015 Pozícia: spoluriešiteľ (expert – konzultant implementácie pedagogického modelu CVS pre ZŠ) Tvorba, implementácia a overovanie efektívnosti digitálnej knižnice s nástrojmi formatívneho hodnotenia pre prírodovedné predmety, matematiku a informatiku na základnej škole. Grantová schéma: KEGA Číslo projektu: 004UPJŠ-4/2020 Roky riešenia: 2020 - 2023 Pozícia: spoluriešiteľ Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky. Grantová schéma: VEGA Číslo projektu: 1/0265/17 Roky riešenia: 2017 - 2020 Pozícia: spoluriešiteľ Zefektívnenie výchovného pôsobenia triedneho učiteľa implementáciou prvkov zážitkovej pedagogiky pri mimoškolských aktivitách so žiakmi. Grantová schéma: KEGA Číslo projektu: 034-014UPJŠ-4/2010 Roky riešenia: 2010 - 2012 Pozícia: zodpovedný riešiteľ Mikroedukatívne analýzy v kompetenčnom vzdelávaní pedagógov prírodovedných predmetov. Grantová schéma: VEGA Číslo projektu: 1/0193/08 Roky riešenia: 2008 - 2011 Pozícia: spoluriešiteľ Mikroedukatívne analýzy v pregraduálnej príprave učiteľov prírodovedných predmetov ako prostriedok zvyšovania efektívnosti kompetenčného vzdelávania. Grantová schéma: APVV Číslo projektu: APVV-0088-07
10 Maximálne 1800 znakov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.
Skip to content