Mgr. René Šebeňa, PhD.

Dátum poslednej aktualizácie: 23. 10. 2023

I. Základné údaje
I.1 Priezvisko Šebeňa
I.2 Meno René
I.3 Tituly Mgr. , PhD.
I.4 Rok narodenia 1978
I.5 Názov pracoviska Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
I.6 Adresa pracoviska Komenského 73, 041 81 Košice, Slovenská republika
I.7 Pracovné zaradenie odborný asistent
I.8 E-mailová adresa rene.sebena@upjs.sk
I.9 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14684
I.10 Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole veterinárske lekárstvo
I.11 ORCID iD 3 https://orcid.org/0000-0001-7192-6773
3 Nepovinná položka.

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast
II.a Názov vysokej školy alebo inštitúcie II.b Rok II.c Odbor a program
II.1 VŠ vzdelanie prvého stupňa
II.2 VŠ vzdelanie druhého stupňa Prešovská Univerzita v Prešove, Filozofická fakulta, Katedra psychológie 2005 psychológia
II.3 VŠ vzdelanie tretieho stupňa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta, Katedra psychológie 2010 sociálna psychológia a psychológia práce
II.4 Titul docent
II.5 Titul profesor
II.6 Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania
III.a Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b Inštitúcia III.c Časové vymedzenie
odborný asistent Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta, Katedra psychológie 2010 doteraz
školský psychológ Liečebno výchovné sanatórium, Košice 2008 2010
školský psychológ Diagnostické centrum, Košice 2006 2008
školský psychológ Špeciálno pedagogická poradňa pri ŠZŠ Žilina 2005 doteraz

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
IV.a Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b Názov inštitúcie IV.c Rok
ECDL European Computer Driving Licence 2008

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a Názov profilového predmetu V.1.b Študijný program V.1.c Stupeň V.1.d Študijný odbor

V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku 4
V.2.a Študijný program V.2.b Stupeň V.2.d Študijný odbor
4 Podľa čl. 6 odsek 4 Štandardov pre študijný program.

V.3. Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.3.a Názov odboru habilitačného konania a inauguračného konania V.3.b Študijný odbor, ku ktorému je priradený

V.4. Prehľad vedených záverečných prác
V.4.a Bakalárske (prvý stupeň) V.4.b Diplomové (druhý stupeň) V.4.c Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.1 Počet aktuálne vedených prác 4 7 0
V.4.2 Počet obhájených prác 40 30 0

V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a Názov predmetu V.5.b Študijný program V.5.c Stupeň V.5.d Študijný odbor
Základy psychológievzťah človek - zviera a jeho využitie v canisterapii a hipoterapii denná forma slovenský jazykprvýveterinárske lekárstvo
Základy psychológievzťah človek - zviera a jeho využitie v canisterapii a hipoterapii externá forma slovenský jazykprvýveterinárske lekárstvo

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
VI.1. Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a Celkovo VI.1.b Za posledných šesť rokov
VI.1.1 Počet výstupov tvorivej činnosti 57 7
VI.1.2 Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 13 5
VI.1.3 Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 163 132
VI.1.4 Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 163 132
VI.1.5 Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni 1 1

VI.2. Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti 5
1. René Šebeňa, Stefanie Helmer, Janina Petkeviciene, Andrea Lukacs, Ferdinand Salonna, Oľga Orosová, Rafael Mikolajczyk. Psychometric Evaluation of the Short Self-Regulation Questionnaire across Three European Countries. Studia Psychologica, Vol. 60, No. 1, 2018, 5-15
2. Sebena R., Orosova O., Benka J., Are self-regulation and depressive symptoms predictors of problematic internet use among first year university students? PsychNology Journal. - ISSN 1720-7525. - Vol. 11, no. 3 (2013), s. 235-249.
3. Walid El Ansari, Rene Sebena and Christiane Stock. Do Importance of Religious Faith and Healthy Lifestyle Modify the Relationships Between Depressive Symptoms and Four Indicators of Alcohol Consumption? A Survey of Students Across Seven Universities in England, Wales, and Northern Ireland. 2014, Substance Use & Misuse, Vol. 49, No. 3 , Pages 211-220.
4. El Ansari W., Sebena R., Stock Ch., Socio-demographic correlates of six indicators of alcohol consumption: survey findings of students across seven universities in England, Wales and Northern Ireland. Archives of Public Health, 2013, 71:29
5. Stefanie M. Helmer, Rene Sebena, John McAlaney, Janina Petkeviciene, Ferdinand Salonna & Rafael T. Mikolajczyk (2016): Perception of High Alcohol Use of Peers Is Associated With High Personal Alcohol Use in First-Year University Students in Three Central and Eastern European Countries, Substance Use & Misuse, DOI:10.3109/10826084.2016.1162810
5 Maximálne päť najvýznamnejších výstupov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.3. Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov 6
1. Janis H. Zickfeld, Niels van de Ven, Olivia Pich, Thomas W. Schubert, Jana B. Berkessel, José J. Pizarro, Braj Bhushan, Nino Jose Mateo, Sergio Barbosa, Leah Sharman, Gyöngyi Kökönyei, Elke Schrover, Igor Kardum, John Jamir Benzon Aruta, Ljiljana B. Lazarevic, María Josefina Escobar, Marie Stadel, Patrícia Arriaga, Arta Dodaj, Rebecca Shankland, Nadyanna M. Majeed, Yansong Li, Eleimonitria Lekkou, Andree Hartanto, Asil A. Özdoğru, Leigh Ann Vaughn, Maria del Carmen Espinoza, Amparo Caballero, Anouk Kolen, Julie Karsten, Harry Manley, Nao Maeura, Mustafa Eşkisu, Yaniv Shani, Phakkanun Chittham, Diogo Ferreira, Jozef Bavolar, Irina Konova, Wataru Sato, Coby Morvinski, Pilar Carrera, Sergio Villar, Agustin Ibanez, Shlomo Hareli, Adolfo M. Garcia, Inbal Kremer, Friedrich M. Götz, Andreas Schwerdtfeger, Catalina Estrada-Mejia, Masataka Nakayama, Wee Qin Ng, Kristina Sesar, Charles T. Orjiakor, Kitty Dumont, Tara Bulut Allred, Asmir Gračanin, Peter J. Rentfrow, Victoria Schönefeld, Zahir Vally, Krystian Barzykowski, Henna-Riikka Peltola, Anna Tcherkassof, Shamsul Haque, Magdalena Śmieja, Terri Tan Su-May, Hans IJzerman, Argiro Vatakis, Chew Wei Ong, Eunsoo Choi, Sebastian L. Schorch, Darío Páez, Sadia Malik, Pavol Kačmár, Magdalena Bobowik, Paul Jose, Jonna K. Vuoskoski, Nekane Basabe, Uğur Doğan, Tobias Ebert, Yukiko Uchida, Michelle Xue Zheng, Philip Mefoh, René Šebeňa, Franziska A. Stanke, Christine Joy Ballada, Agata Blaut, Yang Wu, Judith K. Daniels, Natália Kocsel, Elif Gizem Demirag Burak, Nina F. Balt, Eric Vanman, Suzanne L.K. Stewart, Bruno Verschuere, Pilleriin Sikka, Jordane Boudesseul, Diogo Martins, Ravit Nussinson, Kenichi Ito, Sari Mentser, Tuğba Seda Çolak, Gonzalo Martinez-Zelaya, Ad Vingerhoets, Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries, Journal of Experimental Social Psychology, Volume 95, 2021,104137, ISSN 0022-1031.
2. René Šebeňa, Stefanie Helmer, Janina Petkeviciene, Andrea Lukacs, Ferdinand Salonna, Oľga Orosová,Rafael Mikolajczyk. Psychometric Evaluation of the Short Self-Regulation Questionnaire across Three European Countries. Studia Psychologica, Vol. 60, No. 1, 2018, 5-15.
3. Gallun, F. J, Seitz, A., Eddins, D. A., Molis, M. R., Stavropoulos, T., Jakien, K. M., Kampel, S. D., Diedesch, A. C., Hoover, E. C., Bell, K., Souza, P. E., Sherman, M., Calandruccio, L., Xue, G., Taleb, N., Sebena, R., Srinivasan, N. (2018): Development and validation of Portable Automated Rapid Testing (PART) measures for auditory research. Proceedings of Meetings on Acoustics 33:1.
4. 4.Mikolajczyk, R. T., Sebena, R., Warich, J., Naydenova, V., Dudziak, U., Orosova, O. (2016): Alcohol Drinking in University Students Matters for Their Self-Rated Health Status: A Cross-sectional Study in Three European Countries. Front, Public Health 4:210.
5. Helmer, S. M., Sebena, R., McAlaney, J., Petkeviciene, J., Salonna, F. , Mikolajczyk, R. T. (2016): Perception of High Alcohol Use of Peers Is Associated With High Personal Alcohol Use in First-Year University Students in Three Central and Eastern European Countries, Substance Use & Misuse. DOI: 10.3109/10826084.2016.1162810.
6 Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.4. Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti 7
1. Sebena R., Orosova O., Mikolajczyk R.T., Van Dijk J.P. (2011). Selected sociodemographic factors and related differences in patterns of alcohol use among university students in Slovakia. BMC Public Health, 11 , art. no. 849 (24 ohlasov) Htet, H., Saw, Y.M., Saw, T.N., Htun, N.M.M., Mon, K.L., Cho, S.M., Thike, T., Khine, A.T., Kariya, T., Yamamoto, E., Hamajima, N. Prevalence of alcohol consumption and its risk factors among university students: A cross-sectional study across six universities in Myanmar (2020) PLoS ONE, 15 (2), art. no. e0229329, . Cited 12 times. https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85079767339&doi=10.1371%2fjournal.pone.0229329&partnerID=40&md5=f435344059d6d23805f8d3800e2c192e
2. Sebena R., El Ansari W., Stock C., Orosova O., Mikolajczyk R.T.(2012) Are perceived stress, depressive symptoms and religiosity associated with alcohol consumption? A survey of freshmen university students across five European countriesSubstance Abuse: Treatment, Prevention, and Policy, 7 , art. no. 21 (26 ohlasov) Canan, F., Tegin, C., Gecici, O. The second to fourth digit (2D:4D) ratios, smoking, and problem drinking in a young adult university student sample (2019) Neurology Psychiatry and Brain Research, 32, pp. 63-67. Cited 2 times. https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85064158026&doi=10.1016%2fj.npbr.2019.04.002&partnerID=40&md5=aad6034da909e2c13ca8cfffa64dfadf
3. El Ansari W., Sebena R., Stock C.(2013). Socio-demographic correlates of six indicators of alcohol consumption: Survey findings of students across seven universities in England, Wales and Northern Ireland. Archives of Public Health, 71 (1) , art. no. 29 (33 ohlasov) Balderas-Vazquez, C.L., Bernal-Morales, B., Garcia-Montalvo, E.A., Vega, L., Herrera-Huerta, E.V., Rodríguez-Landa, J.F., Velázquez-Hernández, J.F., Xotlanihua-Gervacio, M.D.C., Valenzuela, O.L. Association Between Socio-Affective Symptoms and Glutathione and CD4 and CD8 Lymphocytes in College Students (2022) Frontiers in Psychology, 12, art. no. 666347, . https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0 85123118976&doi=10.3389%2ffpsyg.2021.666347&partnerID=40&md5=23b35405a3b49b3d1aa11f844a09c65a
4. Helmer S.M., Sebena R., McAlaney J., Petkeviciene J., Salonna F., Lukacs A., Mikolajczyk R.T. (2016). Perception of High Alcohol Use of Peers Is Associated With High Personal Alcohol Use in First-Year University Students in Three Central and Eastern European Countries Substance Use and Misuse, 51 (9) , pp. 1224-1231. (10 ohlasov) Sun, L., Windle, M., Thompson, N.J. Perceived peer norms and alcohol use among college students in China (2018) Addictive Behaviors, 87, pp. 144-150. Cited 4 times. https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85049871439&doi=10.1016%2fj.addbeh.2018.07.009&partnerID=40&md5=c9033564cebb1be9f51e73d408137647
5. Gallun F.J., Seitz A., Eddins D.A., Molis M.R., Stavropoulos T., Jakien K.M., Kampel S.D., (...), Srinivasan N. (2018) Development and validation of Portable Automated Rapid Testing (PART) measures for auditory research. Proceedings of Meetings on Acoustics, 33 (1) , art. no. 050002 (10 ohlasov) Iliadou, V., Kiese-Himmel, C., Bamiou, D.-E., Grech, H., Ptok, M., Chermak, G.D., Thai-Van, H., Stokkereit Mattsson, T., Musiek, F.E. Clinical expertise is core to an evidence-based approach to auditory processing disorder: A reply to neijenhuis et al. 2019 (2019) Frontiers in Neurology, 10 (OCT), art. no. 1096, . Cited 6 times. https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85074530968&doi=10.3389%2ffneur.2019.01096&partnerID=40&md5=ec9b3f61421663671391425995ea0d34
7 Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.

VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov 8
1. ALT – Adaptation, learning and training for spatial hearing in complex environments (EU Horizon 2020 MSCA-RISE-2015 program). Project Number: 691229. Obdobie realizácie projektu: 01/01/2016-31/12/2019 (extended co-funding until 12/2020). Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Schopnosť porozumieť reči v zložitých hlučných prostrediach je pre človeka veľmi dôležitá. Medzinárodné konzorcium vedené doc. Norbertom Kopčom z Laboratória vnímania a kognície Ústavu informatiky UPJŠ ukončilo EU Horizon 2020 projekt ALT, ktorý študoval ako sa ľudský mozog prispôsobuje a učí pre úspešné zvládanie takýchto úloh. Výsledky výskumu zahŕňajú nové poznatky o neurálnych štruktúrach a kognitívnych procesoch učenia dôležitých pri rôznych každodenných úlohách, od určovania „kde je môj zvoniaci telefón“ po rozpoznávanie nových hlások v cudzích jazykoch. V rámci projektu boli tiež vyvinuté nástroje a mobilné hry na mozgový tréning s cieľom zlepšiť sluchové schopnosti u zdravých ľudí aj u pacientov s poruchami sluchu.
2. VEGA 1/0355/20 Vedecká grantová agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Slovenskej akadémie vied. Názov projektu: Mechanizmy sluchového priestorového a pozornostného spracovania: experimenty, oscilácie, výpočtové modely a analytické metódy. Obdobie realizácie projektu: 01/01/2020 – 31/12/2022. Postavenie v projekte: zodpovedný riešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Navrhovaný projekt plánuje uskutočniť sériu experimentálnych a výpočtovo-analytických štúdií s cieľom študovať, akým spôsobom používame rôzne pozornostné mechanizmy na lokalizáciu zvukov vo virtuálnom sluchovom prostredí. Projekt bude sledovať neurálnu aktivitu použitím elektroencefalografie a porovnávať ju s behaviorálnym výkonom a s predikciami výpočtových modelov pozornostného riadenia. Pri návrhu, analýze a modelovaní pozorovaných mechanizmov riadenia pozornosti na základe experimentálnych dát, bude kladený dôraz na pokročilé výpočtové nástroje. Výsledky budú použiteľné napríklad pre vývoj nových protetických pomôcok a nových technológií virtuálnej reality.
3. DS-2016-0026, (APVV – DS 2016 – EU Danube Region Strategy & The Slovak Research and Development Agency), Agentúra na podporu výskumu a vývoja Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Názov projektu: SPACI: Plasticita priestorového spracovania pri normálnom počúvaní a pri počúvaní s kochleárnym implantátom. Obdobie realizácie projektu: 01/01/2017-31/12/2018. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Priestorový sluch nám umožňuje lokalizovať zdroje zvuku, rozumieť reči v hlučnom prostredí, orientovať sa v priestore a vychutnávať si hudbu. Kochleárne implantáty (CI) a sluchové displeje (AD) sú protetické zariadenia, ktoré môžu výrazne zlepšiť kvalitu života ľudí so zmyslovým postihnutím (nepočujúcich a nevidomých). Algoritmy implementované v týchto nástrojoch sa vo veľkej miere spoliehajú na naše chápanie sluchového spracovania pri elektrickom (kochleárny implantát) a normálnom (akustickom) sluchu, ktoré je obzvlášť obmedzené v oblasti priestorového sluchového spracovania. Cieľom tohto projektu je otestovať niekoľko nových hypotéz o mechanizmoch elektrického a akustického priestorového sluchu. Konkrétne súčasný projekt navrhuje vykonať sériu behaviorálnych štúdií v kombinácii s výpočtovým modelovaním na preskúmanie mechanizmov priestorového sluchu zdola nahor a zhora nadol. Konkrétne sa bude skúmať vnímanie interaurálnych časových a úrovňových rozdielov (dôležitých pre horizontálnu lokalizáciu zvuku), ako aj vizuálne vyvolaná plasticita relatívneho váženia týchto signálov lokalizácie zvuku. Tieto výsledky výrazne posunú súčasné chápanie mechanizmov priestorového sluchového vnímania. Majú potenciál výrazne zlepšiť protetické zariadenia pre nepočujúcich (CI), asistenčné zariadenia pre nevidomých (AD), ako aj ďalšie technológie auralizácie virtuálnej reality a biologicky inšpirované systémy na lokalizáciu zvuku. Nakoniec tento projekt poskytne rámec pre nadviazanie novej spolupráce medzi unikátnymi laboratóriami v Rakúsku, Českej republike a na Slovensku, pre výmenu mladých vedcov a pre prípravu veľkých návrhov spolupráce.
4. APVV-0253-11 Agentúra na podporu výskumu a vývoja Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Názov projektu: Užívanie drog medzi dospievajúcimi a vysokoškolákmi. Na výskumných dátach založená prevencia užívania drog. Obdobie realizácie projektu: 07/2012 - 12/2015. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Projekt má za cieľ nadviazať na medzinárodnú longitudinálnu štúdiu SLiCE(www.slice-study.eu), ktorá je koordinovaná našim tímom, je doposiaľ finančne grantovo nepodporená, napriek tomu bola započatá prvá vlna online zberu dát v 13 krajinách EU. Štúdia sa zaoberá rôznymi aspektmi zdravia a so zdravým súvisiaceho správania vysokoškolákov v 13 krajinách EU. Cieľom predkladaného projektu je longitudinálny výskum zmien užívania drog, faktorov rizikového správania vysokoškolákov (konzumácia alkoholu, fajčenie cigariet, rizikové sexuálne správanie, patologické užívanie internetu; ako aj kumulatívny index rizikového správania) SR a vybraných krajín EU. V druhej časti projekt nadväzuje na vzdelávacie a výskumné activity EU-Dap Faculty Network (náš tím je členom uvedenej siete) v oblasti prevencie užívania drog. Cieľom predkladaného projektu je skúmať bezprostredný vplyv a vplyv Unplugged programu (využíva stratégiu sociálneho vplyvu) po 3 mesiacoch, 12 mesiacoch a 15 mesiacoch. Projekt podporuje na výskumných dátach založenú prevenciu, vedeckovýskumnú činnosť mladých pracovníkov, PhD študentov; plánuje disemináciu a implementáciu poznatkov do školskej praxe.
5. APVV-0452-12 Agentúra na podporu výskumu a vývoja Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. Názov projektu: Priestorová pozornosť a počúvanie v zložitých prostrediach. Obdobie realizácie projektu: 10/2013-9/2017. Postavenie v projekte: spoluriešiteľ. Stručná charakteristika projektu: Cieľom tohto projektu bolo zlepšiť naše porozumenie faktorom a procesom ovplyvňujúcim schopnosť človeka používať priestorovú sluchovú pozornosť v každodenných situáciách pri počúvaní v zložitých prostrediach. Pozornosť pri tomto type úloh predstavuje mechanizmus, ktorý adaptuje alebo mení spracovanie sluchovej informácie tak, aby sa dôležité podnety spracovali s čo najvyššou presnosťou zatiaľčo nežiadúce podnety by mali byť z vedomého spracovania potlačené. Preto je v kontexte štúdia pozornosti dôležité sledovať aj adaptáciu na iné aspekty stimulov, napr. na zmenu akustického prostredia alebo adaptíciu v rámci perceptuálnej organizácie, kedy sa stimuli môžu spracovávať v oddelených prúdoch (streaming) alebo zoskupene (grouping). Tento projekt zahŕňal štyri pracovné balíky. Ciele definované v každom z nich boli naplnené následovne: WP1. Bolo vykonaných niekoľko štúdií zameraných na riadenie pozornosti pri porozumení reči v zložitých prostrediach, na adaptáciu na sluchové prostredie pri porozumení reči, a na implicitné učenie fonetických kategórií. Výsledky sú v podanom článku Vlahou et al. (2017). WP2. Séria štúdií skúmala lokalizáciu stimulov a vply perceptuálnej organizácie a iných faktorov ako inhibition-of-return analýzu sluchovej scény (viď Kopčo et al., 2017). WP3. Vykonané boli štúdie mechanizmov lokalizácie a identifikácie stimulov, ako aj vplyv kontextu, top-down a nesluchových faktorov na spracovanie (Kopčo, et al., 2015) WP4. Bol publikovaný model (Josupeit et al., 2016), ktorý popisuje ako extrakcia sluchových kľúčov (hlavne interaurálnych časových rodzielov ITD) je kombinovaná s harmonickou analýzou reči s cieľom lokalizovať jedného hovoriaceho v zmesi hovoriacich.
8 Maximálne päť najvýznamnejších projektov, ak je VUPCH prílohou žiadosti. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (v slovenskom aj anglickom jazyku), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností 9
VII.a Aktivita, funkcia VII.b Názov inštitúcie, grémia VII.c Časové vymedzenia pôsobenia
9 Napr. akademické funkcie, členstvá v redakčných radách a vo vedeckých, odborných a profesijných spoločnostiach.

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore
VIII.a Názov inštitúcie VIII.b Sídlo inštitúcie VIII.c Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of Bremen, Bremen Institute for Prevention Research and Social Medicine 2012 2012 Rizikové a protektívne faktory rizikového správania sa vysokoškolákov a stredoškolákov.
Psychologický ústav, Filozofická fakulta, Masarykova Univerzita v Brne Brno, Česká republika 2011 2011 Rizikové a protektívne faktory rizikového správania sa vysokoškolákov a stredoškolákov. Informácie ohľadom SLiCE a SNIPE projektu.

IX. Iné relevantné skutočnosti 10
IX.a Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
10 Maximálne 1800 znakov, ak je VUPCH prílohou žiadosti.
Skip to content